Borcunu Götüyle Ödedi

Adult hikayeler 20 Şubat 2021

Hayat menfaat dünyası, eğer elinde bir şey varsa kullanacaksın. 32 yaşındayım ve market işletiyorum. Şu krizler insanı ne kadar zora sokuyor, en iyi ben bilirim. İnsanlar veresiye için yalvarıyor resmen. Bir keresinde bir karıyı veresiye için siktim bile ama merak etmeyin alışverişinin parasını almadım. E bazen borcunu ödemeyenler de çıkıyor, köyde Suna ve Ali var, yeni evlendiler. Bunlar kimsesiz, zaten başka köyden geldiler ama 4, 5 ay oldu borçları kaldı. İlk zamanlar gününde öderlerdi. Anladım ki bunu alamayacağım akşamüzeri Ali’yi görünce seslendim, gelsene sohbet edelim diye. Borcumu isteyeceğim, başka ne olacak. Tamam ihsan abi dedi, koştu geldi.

Bana Borcunu Ödemeyenleri Götten Sikerim, Adetimdir

Sinirli bir adamım, hani eğer çalışmasa, parasının olduğunu bilmesem susarım ama beyefendinin arabası, atı her şeyi var. Bu var ama vermem diyenlerden. Gerçi yüzüme öyle bir şey diyemiyor, dükkâna girdik, kepenkleri indirdim. Konuşacağım, gerekirse de döveceğim. Zaten ben içeri girdiğim zaman kapıları kilitleyince korktu, abi borç için biliyorum ama Valla yok, ödeyeceğim abi bilmem ne. Adıyamanlı bu arkadaşın aksanı da kendisine özgü, eğlenceli ama bana yalvarırken ikide bir “abi yarağın yiyem abi” diyordu. İnanır mısınız hiç aklımda yokken sikişi o benim aklıma düşürdü, adam adama yarağın yiyem der mi? Şakayla karışık yarağın yiyem demekle olmaz, ye o zaman diyorum, abi diyor. Gülümsüyor. Eğer gülüyorsa niyet de vardır, zaten eli mahkûm ben bunun götüne elledim. Esmer, 25 yaşında en fazla ama kaslı, yakışıklı biri. Kürt bir de ya boylu poslu. Götüne ellediğim zaman kavga etmek yerine hâlâ yalvarmaya devam ediyor abi yapmasak olmaz mı diye ama anladım ki ben ne istersem o olacak açtım götünü. Bir de sıktırma kot giymiş ki anlatamam, yine de götü çıktığı zaman kıllı ama sağlam bir mal var, anladım.

Bana ne oldu bilemem, daha önce erkekle olmamıştım hiç ama direkt siktim. Öyle sevişme falan olmadı ama parmakladım. Gerçi ben parmağı sokarken bir yandan ayaklarını açıp, acı içinde inliyordu ama inanır mısınız acımadım denyoya. Sikimi soktuğum zaman mı? Kudurdu resmen ama çok dardı be. İnanıyorum ki benden başka kimseye çaktırmamış o ilkti çünkü gözünden yaşlar geldi gerçekten de. Fena siktim ama üstelik iki kere üst üste. Ertesi gün eşi gelmiş, veresiye istedi verdim. Akşama seninkini bir çağırsana konuşalım dedim, elinde biraz para borcun bir kısmını ödüyor abi Ali ama kalanını sonra verecek, tamam söylerim muhakkak gelir dedi. Bakalım gelecek mi? Merak ediyorum.

Etiket yok

2229 toplam görüntüleme, 1 bugün

  

Yorum Yaz

Yorum yapmak için giriş yapın.

  • En İyi Arkadaşım Aylardır Bana Zorla Sahip Oluyor

    Adı: diyor ki 14 Şubat 2021 - 0 Yorumlar

    Merhaba, adım Selim. 26 yaşında ve evliyim. Erken evlendim, mutluyum da. Hiçbir zaman erkeklere alakam olmadı ama son 3 aydır sürekli anal seks yapıyorum, üstelik kendisini siktiren taraf benim. Şaşmaz bu durum, en fazla 2 belki 3 günde bir ama muhakkak olur. Olayı anlatayım da anlayın. Ben hiç yapmamam gereken bir şey yaptım, çalıştığım firmada […]

  • Ağır Abi ile Gay Seks Hikayem

    Adı: diyor ki 17 Şubat 2021 - 0 Yorumlar

    21 yaşındayım, öğrenciyim ve bir kız arkadaşım var ama Korona hayatımızı tamamen değiştirdi, uzaktan eğitim, vs. derken kız arkadaşım sonunda gitti, ev arkadaşlarımın çoğu gitti, vs. vs. birçok şey değişti hayatımda. E tabi madden de inanılmaz zora düştüm. Yeni çevre edindim, ağır abiler ve ortam insanları tanıyorum artık. Geneli 30, 35 yaşlarında benden olgun ve […]

  • Lezbiyencilik Oyunu Gerçek Bir Seks Oldu

    Adı: diyor ki 13 Şubat 2021 - 0 Yorumlar

    Merhaba, Tuana adım. Gerçek adım değil, şimdi bir şey anlatacağım ama kendi kendime yaptığım bir şey, hâlâ bakireyim. Sadece anlatmak istedim çünkü itiraf edeyim, 17 yaşında ve bakire bir kızım, belki uzun zaman bakire kalacağım ama seksi çok merak ediyorum, bu nedenle yeni bir şey denemek istedim ve inanılmaz da zevk aldım. Ela isminde bir […]

  • Arkadaşımın 17 Yaşındaki Oğluyla Birlikte Oluyorum

    Adı: diyor ki 3 Mart 2021 - 0 Yorumlar

    Ayşe adım, 29 yaşındayım ve esmerim. Kocamla mutluyum aslında ama bazen başka erkekleri de düşlüyorum. Okuduğum bazı yazılarda hayal kurmanın sorun olmayacağından bahsetmiş ama sonunda dün hayallerimin esiri oldum ve eşimi aldattım hem de 17 yaşında bir çocukla. Çocuk Konya Selçuklu Escort kızlara hasta ama ben de hastaları arasında yer almaktan mutluyum. Kocamdan Daha İyi […]

  • Kocamı Dildo İle Sikerken Kendisini Eliyle Tatmin Etmesini İzledim

    Adı: diyor ki 8 Nisan 2021 - 0 Yorumlar

    Bir sürü güzel seks hikayesi okudum, bazıları da grup sekslerle alakalı. Eşimi seviyorum, daha önce bunu teklif etmiştim ve kesin bir dille reddetmişti ama genelde o her zaman her yeni fikre kesin bir şekilde “hayır” der ve zamanla fikri değiştirir, bunu bekliyorum. Bu Grup Beni Çok Heyecanlandırdı 25 yaşındayım, eşim benden 3 yaş büyük ve […]

ne nedir cilt bakımı