Gerdek Gecesinde Ağlamaktan O İşi Yapamadım

Adult hikayeler 20 Mart 2021

Kocam bu adam benim, utanmamam lazım diyorum ama gözlerine baktığım zaman gözlerimi kaçırıyorum resmen. Gerdek gecesi seks hikayesi evet bu ve o an ne kadar utandığımı anlatamam. İşin ilginç yani çok şanslı bir kadınım, 18 yaşında evlendim ve beni isteyen adam (yani kocam) oturduğumuz köyün hem en zengin ailesinden hem de yakışıklılığı ile dillerde. 23 yaşındaydı, yaşı benden ileri olduğu için (bir de yazları Almanya’dan gelirler, o dönemlerde eskiden oyun, vs.) derken ben onun beni kardeş gibi gördüğünü sanırdım. Şahsen eskiden ben abi gibi görüyordum ama ne bilim zamanla, çevreden çok yakışıklı falan dendiğinde insan ister istemez düşünüyor, beğeniyor, falan filan.

Kocam Tarafından Fena Halde Yıpratıldım

Evliliğimiz aceleye geldi, 1 ay bile sürmedi isteme ile evlenmenin arası çünkü eşim ailesi ile yurtdışında yaşıyor, kısa bir zamanda evlenmeliyiz dediler ki giderken ben de gideceğim. Bu nedenle eşime kadın gibi yaklaşamadım bile. Hâlâ beni o eski oyun oynayan küçük kız gibi mi görüyor bilmiyorum. Düşünürken düşünürken zaman gelmiş gerdek gecesine ve tam karşımda. O yeşil gözlerine bakıyorum ama bakmamla birlikte gözlerimi kaçırmam bir oluyor, sonra o bana yaklaştı. Baktı ki bende iş yok. Yatağa geçtiğimiz zaman soyuyor beni, tam son parça çıkacak ben üzerime çektim çarşafı. Utanıyorum çünkü. Sonra o soyunmaya başladı ki külotla kaldığı zaman altından kalkan siki de belli oluyor. İçim kıpır kıpır, görmek istiyorum ama o yana bakamıyorum bile. Sonra başım diğer tarafa dönükken ellerimi aldı, sikine götürdü. Oda loş zaten, biraz elimde siki varken göz ucuyla baktım.

İnkâr edemem önceleri azıcık midem bulandı ama daha sonra ağzıma aldım. Bunu benden o istedi! Ben nasıl sakso çekilir bilmez bir kızdım ki uzandığım zaman amımı yalaması bana bambaşka hissettirdi. O kadar zevkli miymiş ya bu diye düşünürken aceleye geldi bana girmek istemesi ama o gece kızlığımı aldı ve ertesi güne kadar asla içime almayı denemedim bile. Hatta tam olarak sikişin yaşanması sanırım 2 hafta sürdü çünkü ne zaman üzerime çıksa gözyaşı , bağır çağır oluyordum ama en nihayetinde oldu tabi!

Etiket yok

40 toplam görüntüleme, 1 bugün

  

Yorum Yaz

Yorum yapmak için giriş yapın.

  • Ağır Abi ile Gay Seks Hikayem

    Adı: diyor ki 17 Şubat 2021 - 0 Yorumlar

    21 yaşındayım, öğrenciyim ve bir kız arkadaşım var ama Korona hayatımızı tamamen değiştirdi, uzaktan eğitim, vs. derken kız arkadaşım sonunda gitti, ev arkadaşlarımın çoğu gitti, vs. vs. birçok şey değişti hayatımda. E tabi madden de inanılmaz zora düştüm. Yeni çevre edindim, ağır abiler ve ortam insanları tanıyorum artık. Geneli 30, 35 yaşlarında benden olgun ve […]

  • En İyi Arkadaşım Aylardır Bana Zorla Sahip Oluyor

    Adı: diyor ki 14 Şubat 2021 - 0 Yorumlar

    Merhaba, adım Selim. 26 yaşında ve evliyim. Erken evlendim, mutluyum da. Hiçbir zaman erkeklere alakam olmadı ama son 3 aydır sürekli anal seks yapıyorum, üstelik kendisini siktiren taraf benim. Şaşmaz bu durum, en fazla 2 belki 3 günde bir ama muhakkak olur. Olayı anlatayım da anlayın. Ben hiç yapmamam gereken bir şey yaptım, çalıştığım firmada […]

  • Sevgilim Ve Arkadaşı Beni İçirip Birlikte Götten Siktiler

    Adı: diyor ki 15 Şubat 2021 - 0 Yorumlar

    Erkek arkadaşım, ben ve onun kankası (Mert) evde toplandık. Normalde ben kız arkadaşlarla başka bir evde kalıyorum hatta kızlardan biri kuzenim. Öğrencilik hayatım bu nedenle zehir, sürekli ne yapsam evdekilere haber eder ama gündüz saati ve kuzenim akşam gelmeyecek (sözde kankasıda kalacak). Bu nedenle rahatım. O birinde kalsa ben söylemem ama ben kalsam hemen haber […]

  • Arkadaşımın 17 Yaşındaki Oğluyla Birlikte Oluyorum

    Adı: diyor ki 3 Mart 2021 - 0 Yorumlar

    Ayşe adım, 29 yaşındayım ve esmerim. Kocamla mutluyum aslında ama bazen başka erkekleri de düşlüyorum. Okuduğum bazı yazılarda hayal kurmanın sorun olmayacağından bahsetmiş ama sonunda dün hayallerimin esiri oldum ve eşimi aldattım hem de 17 yaşında bir çocukla. Çocuk Konya Selçuklu Escort kızlara hasta ama ben de hastaları arasında yer almaktan mutluyum. Kocamdan Daha İyi […]

  • İş Yerinden Arkadaşımla Erkek Erkeğe Takıldık

    Adı: diyor ki 7 Mart 2021 - 0 Yorumlar

    Evliyim, 2 tane de çocuğum var. Uzun zamandır aynı işi yapıyorum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm. En az 4, 5 seneliktir çalışma arkadaşlarımla olan mazim, aile gibiyiz diyebilirim. Hakan isminde biri var (o da evli) hem arkadaşım hem de aynı iş yerindeyiz. Bazen PS oynamak için, vs. bir araya geliriz, yakınız yani. Erkek Erkeğe Seks […]